Kundeservce er et av våre satsingsområder
Derfor har vi et avansert supportsystem i bakhånd, som hjelper oss å hjelpe deg! Sender du en e-post til [email protected] vil en av våre eminente medarbeidere svare deg så fort som mulig – så bra som mulig! Vi svarer både på e-post og telefon, men for raskest behandling ta kontakt via supportsidene inne på dine kundesider.
Ønsker du å ringe oss, kan du også gjøre det på telefon 62000 808.
Våre åpningstider er man – fre 08:30 – 16:00
«Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar»
Oppsett av epost
cPanel
Server konfigurasjon
Spamfilter / Filtre
På dine spam og virusvask sider, velg fanen "Filter Rules" og deretter "User Blacklist"
Her kan en blokkere domener, eposter eller importere fra en text fil.
For å legge til ett domene kan en oppgi domenenavnet i feltet "Sender Domain" og trykke på "Add"
domenenavnet finner en i spam eposten som slapp gjennom. I dette tilfellet kom det en spam epost fra [email protected].
Legger en inn "co.uk" blir alle eposter som har "co.uk" som avsender blokkert.
Ønsker en å blokkere bare en enkel epost adresse kan denne legges inn i feltet under.
Velg "User Whitelist" fra samme side som over og skriv inn enten domene navnet eller epost adressen.